"Vaig tenir la millor pedicura de goma laca que he rebut a la meva vida. Vaig anar durant la meva pausa per dinar i em van poder acomodar i van fer una feina meravellosa. Es van prendre el seu temps i van tenir un servei increïble! Els meus peus se senten nous! Gràcies de nou, sens dubte tornaré! Els nous propietaris van fer una feina increïble, tot està molt net. Sens dubte recomano aquest lloc!"
"Si pogués donar-los 10 estrelles ho faria! Estic molt agraït per les ungles O.M.G perquè van ser molt complaents, fins i tot durant la seva temporada intensa amb festes de graduació i graduacions! Les seves instal·lacions són tan netes, el seu servei també és increïble i les dones són increïblement amables! El nivell d'atenció als detalls és incomparable amb qualsevol altre spa d'ungles, es prenen el seu temps per assegurar-se que el que rebeu és el que voleu i es fa molt bé! Sens dubte tornaré per a totes les meves necessitats de spa!"
© Copyright 2021 Emayon.com. All rights reserved.