"És el lloc on venir i mimar-se, la seva feina és sempre super professional, molt meticulosa i cordial. Fàcil d'aconseguir cites i a la nova ubicació et sents VIP. Van, el propietari és sense cap mena de dubte, la persona amable del voltant, sempre farà tot el possible per millorar la vostra experiència. L'elecció de colors i productes és àmplia i la qualitat dels seus productes és bona. Vinc per pedis de tant en tant i sempre estic molt content... els preus són justos."
"Vaig anar a fer una pedicura amb un amic. El servei va ser absolutament perfecte. L'experiència va ser molt superior a altres pedicures que he tingut en el passat. Molt atents als detalls i van fer un bonic i llarg massatge de peus. Definitivament tornaré!"
© Copyright 2021 Emayon.com. All rights reserved.