"va tenir color de cabell i ella no em va pintar els cabells des de l'esquena i no vaig poder veure que hi vaig anar a casa i vaig veure que aquest lloc és completament una broma robar diners mai va recomanar aquest lloc per al color del cabell"
"Terrible companyia, no ho recomano Després d'embrutar els cabells de la gent i no ho arreglarà després que sigui culpa seva."
© Copyright 2021 Emayon.com. All rights reserved.