"recollint un donair per dinar"
"Una botiga típica índia/pakistanesa. Tot està bé, el personal és encantador i els productes són agradables. Tanmateix, no entenc una filosofia!! Per què les botigues 'desi' no es poden actualitzar a un millor aspecte i un sistema actualitzat per atreure la vista i sentir-se bé quan visiteu. Alguns d'ells han començat a treballar en les millores. Espero que la tendència enganxi i les botigues aportin més estètica a més de qualitat."
© Copyright 2021 Emayon.com. All rights reserved.